قوانین و مقررات ثبت سفارش و سوالات متداول
آیا برای خرید از تبریز واک باید در سایت عضو شوم؟
ایجاد حساب کاربری در تبریز واک موجب ارائه خدمات مطلوب و سهولت در پیگیری سفارشها میگردد. تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تبریز واک در تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، شما را همراهی می کند.
آیا امکان ثبت سفارش روبیکا وجود دارد؟
بله. شما می توانید با شماره تلفن (09142205978) در روبیکا یا واتساپ پیام داده و توسط کارشناسان فروش تبریز واک سفارش خود را ثبت کنید.
چگونه وضعیت سفارش خودم را پیگیری کنم؟
پس از تحویل کالا به اداره پست، کد رهگیری بسته ارسالی توسط تبریز واک برای شما پیامک خواهد شد. شما با وارد کردن این کد رهگیری در سامانه پیگیری محصولات پستی اداره پست https://tracking.post.ir در هر لحظه می توانید از وضعیت بسته ارسالی خودتان اطلاع پیدا کنید.
چگونه به تبریز واک اعتماد کنم؟
سایت تبریز واک دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره است. نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهمترین معیارها در معتبر بودن یک سایت است.
برای بررسی صحت نماد الکترونیک کافی است روی لوگو نماد الکترونیک در صفحه اصلی سایت کلیک کنید تا اطلاعات صاحب امتیاز، آدرس و شماره تلفن ثبت شده سایت نمایش داده شود.
روش دیگر برای ارزیابی نماد الکترونیک، رفتن به سایت enamad.ir است. در این سایت شما می توانید با کلیک بر روی استعلام، سایت تبریز واک را بررسی کنید.
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله. تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی زز زاگرس تماس بگیرید (09142205978) در صورتی که سفارش شما بستهبندی و ارسال نشده باشد ظرف 72 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد.
محتوا و ارزش افزودههای ثبتشده
همچنین در نظر داشته باشید تمام اطلاعات اعم از تصاویر، محتواها، مطالب و …. جزئی از اطلاعات سایت تبریز واک است و استفاده از این اطلاعات فقط با ذکر منبع امکانپذیر است.
زمان تحویل کالا چقدر است؟
تمامی مرسولههای ارسالی با پست پیشتاز ارسال شده و طی 4 تا 7 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.
در نظر داشته باشید سفارش هایی که بعد از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ثبت شوند، روز شنبه بسته بندی و ارسال خواهند شد.
هزینۀ ارسال پستی کالا چقدر است؟
پرداخت آنلاین:
برای خرید های بالای 500 هزار تومان که بصورت اینترنتی پرداخت شوند، هزینه ارسال کاملا رایگان است.
برای خرید های زیر 500 هزار تومان هزینه ارسال به عهده مشتری و 19 هزار تومان برای کل کشور است.
اگر کالای ارسالی دچار آسیب فیزیکی شده باشد و یا با کالایی که در وبسایت تبریز واک دیدم مغایرت داشته باشد باید چه کار کنم؟
میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره (09142205978) و یا روبیکا و واتساپ نقص و آسیب فیزیکی در محصولات ارسالی را به تیم پشتیبانی تبریز واک اطلاع دهید. بدیهی است تبریز واک خود را موظف به پیگیری مشکل و بازگشت کالا میداند.
در صورتی که کالا قابل برگشت باشد، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار، هزینۀ پرداختی مشتری برای کالا و هزینه پستی در وجه مشتری واریز می گردد ، در صورتی که کالا غیرقابل برگشت باشد، با هماهنگی و تایید واحد پشتیبانی هزینه پرداختی مشتری برای کالا در وجه وی واریز می گردد.
اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت تبریز واک دیدم مغایرت داشته باشد چه کار باید بکنم؟
می توانید این مساله را ازطریق با شماره (09142205978) و یا روبیکا و واتساپ به تیم پشتیبانی اطلاع دهید ، بدیهی است در این صورت پس از هماهنگی با واحد پشتیانی ، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری برای کالا و هزینه پستی در وجه مشتری واریز می گردد.
اگر پس از رسیدن کالا به هر دلیل قصد عودت کالا را داشته باشم چه کار باید انجام بدهم؟
میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره (09142205978) و یا روبیکا و واتساپ این موضوع را به تیم پشتیبانی تبریز واک اطلاع داده و کالا را به صورت پلمپ و بازنشده به انبار عودت دهید . به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عیناً به حسابشان واریز می گردد. در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده مشتری می باشد.